Na rok szkolny 2023/2024

 

Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych: 

1)         01.11.2023 (śr.)          - Uroczystość Wszystkich Świętych

2)         23-31.12. 2023           - Zimowa przerwa świąteczna

3)         29.01-09.02.2024       - Ferie zimowe

4)         28.03-02.04.2024       - Wiosenna przerwa świąteczna

5)         01.05.2024 (śr.)          - Święto pracy

6)         03.05.2024 (pt.)          - Święto Konstytucji 3 maja

7)         30.05.2024 (cz.)         - Uroczystość Bożego Ciała

 

Propozycja dni wolnych od zajęć dydaktycznych (zapewniona opieka świetlicowa):

1)         16.10.2023 (pn.)         - Święto Edukacji Narodowej - dzień wolny dla ZSO ZCBM

2)         29-30.04.2024            - (pn.wt.)- dni wolne dla ZSO ZCBM

3)         02.05.2024 (czw.)      -  dzień wolny dla ZSO ZCBM

4)         06-08.05.2024            - egzaminy maturalne, pisemne  - uczniowie LO ZCBM

5)         14-16.05.2024            - egzamin ósmoklasisty – uczniowie SP ZCBM

6)         31.05.2024 (pt.)          - piątek po Bożym Ciele- dzień wolny dla ZSO ZCBM

7)         18.06.2024 (wt.)         – dzień wewnętrzny szkoły - Uczniowie LO ZCBM

(Jeden dzień wolny w LO zostanie podany po konsultacjach z Samorządem Uczniowskim, który wg, regulaminu może wnieść propozycję takiego dnia.)

(Pełne kalendarium pracy zostanie zaopiniowane w dniu 28 wrześnie na spotkaniu Rady Rodziców i podane do wiadomości po 28 września.)

 

Ostateczny termin podania uczniom wszystkich klas przedmiotowych kryteriów oceniania oraz zapoznanie z regulaminem SP i LO:

1)     15 września           - uczniowie

2)     30 września           - rodzice


 Zebrania  i konsultacje dla Rodziców – godz. 17.00

  1. 13 września  godz. 17:00 - zebranie (wychowawcy SP i LO  CBM)
  2. 27 września godz. 17:00 - zebranie trójek klasowych – wybór Rady Rodziców ZSO ZCBM
  3. 13 grudnia godz. 17:00- zebrania i konsultacje (wszyscy nauczyciele)godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na szkolenie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz1.”
  4. 13 marca godz. 17:00 - Spotkanie Rady Rodziców – Wstępna organizacja festynu 2024
  5. 20 marca godz. 17:00 - zebranie i konsultacje (wszyscy nauczyciele, informacje o egzaminie maturalnym oraz sprawy organizacyjne festynu szkolnego) godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na szkolenie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz. 2”
  6. 29 maja godz. 17:00 - zebranie i konsultacje. Ostateczne ustalenia dotyczące organizacji  festynu 2023) godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na szkolenie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz. 3”

Podczas konsultacji wszyscy nauczyciele są do dyspozycji rodziców w godzinach od 17.00 do 18.00, podczas zebrań ogólnych od 17.30 – 18.30.


 Msza Święta dla rodziców, nauczycieli i uczniów 

04.09 – Uroczysta Eucharystia na rozpoczęcie Roku szkolnego - Kościół pw. Opatrzności Bożej,  godz. 10.00

22.10 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30

21.11 - ŚWIĘTO SZKOŁY - Kościół pw. Opatrzności Bożej, godz. 10.00

10.12 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30

18.02 – W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30

21.04 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30

26.05 – klasa 3 SP Pierwsza Komunia Święta godz. 10:30 W Kościele Bożej Opatrzności

            Klasa 4 SP Rocznica I Komunii Świętej godz. 15:30 

(Przyjeżdżając na niedzielne Msze Święte prosimy parkować przy DPS-ie i na starym boisku szkolnym. Umowa ze stadionem nie obejmuje niedziel). 


Rekolekcje Wielkopostne:

4-6.03.2024 r. – klasy  1-3 

6-8.03.2024 r. – klasy 4-8


Festyn szkolny: 15 czerwca 2024 r.

Nr subkonta darowizny na rzecz szkoły: PEKAO S.A. 40 1240 4142 1111 0010 7491 1706

Nr konta Rady Rodziców: PEKAO S.A. 15 1240 4142 1111 0010 7491 1865

 

 

INFORMACJA

 

Od 1 września 2023 roku kolejny rok nasza szkoła ma podpisaną umowę ze stadionem miejskim na wynajem miejsc parkingowych dla nauczycieli i rodziców. Z terenu szkoły jest bezpośrednie przejście na parking. W związku z tym prosimy nie parkować samochodów przy DPS na ulicy Żywieckiej 20. Korzystanie z parkingu jest związane z comiesięczną opłatą za wynajem i ubezpieczenie OC, której nie możemy finansować z publicznych środków. Prosimy o wpłatę darowizny na ten cel na konto: PEKAO S.A. 40 1240 4142 1111 0010 7491 1706  z dopiskiem PARKING. O szczegółach będziemy informować na zebraniach rodziców.


Od 1 września 2019 r. funkcjonuje jeden numer rachunku bankowego Rady Rodziców działającej oddzielnie w każdej szkole (szkole podstawowej i liceum).

W celu prawidłowego funkcjonowania tego rachunku bardzo proszę, aby wszystkie wpłaty na komitet rodzicielski, które będą dokonywane na to konto, w tytule przelewu (wpłaty gotówkowej) zawierały oprócz nazwiska ucznia, którego dotyczy wpłata i klasy do której uczęszcza,  skrót:

RRSP – dla wpłat dokonywanych na Radę Rodziców Szkoły Podstawowej

RRLO – dla wpłat dokonywanych na Radę Rodziców Liceum Ogólnokształcącego

Stosowanie powyższych skrótów umożliwi prawidłowe księgowanie środków finansowych zbieranych przez Rady Rodziców oraz pozwoli na sprawne udzielanie informacji o stanie salda na rachunku dla każdej Rady Rodziców oddzielnie. 

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO RADY RODZICÓW

15 1240 4142 1111 0010 7491 1865

 

Ostatnio zmieniany środa, 27 wrzesień 2023 10:00

 

Świetlica jest czynna codziennie w godzinach: 7.00-16.30

Wychowawcą świetlicy jest pani mgr Dorota Duława.

Nauczycielami wspomagającymi są: mgr Katarzyna Stec, mgr Katarzyna Gucwa, mgr Iwona Pala-Legutko.

 

Do świetlicy przyjmowani są w pierwszej kolejności:

- uczniowie z klas I-III.
- dzieci obojga pracujących rodziców. 

Warunkiem przyjęcia dziecka do świetlicy jest złożenie przez rodzica/opiekuna karty zgłoszenia dziecka do świetlicy. Kartę wraz z załączonym regulaminem, można pobrać w świetlicy szkolnej lub tutaj.

Karta zgłoszenia

Regulamin

Świetlica szkolna zapewnia:

  • opiekę nad uczniami przed i po zajęciach edukacyjnych;
  • warunki do nauki, zabawy i wypoczynku.

W ramach pracy świetlicy odbywają się następujące zajęcia: 

  • zajęcia czytelnicze,
  • zajęcia ruchowe,
  • zajęcia plastyczne,
  • zajęcia historyczne,
  • zajęcia języka angielskiego,
  • zajęcia muzyczne.
Ostatnio zmieniany poniedziałek, 19 wrzesień 2022 10:40

 

Strój szkolny obowiązujący w Szkole Podstawowej Zgromadzenia Córek Bożej Miłości.

1 2
Dziewczynki:  koszulka polo z krótkim lub z długim rękawem w kolorze do wyboru czerwonym lub niebieskim (z haftowanym logo szkoły). Dół spódnica lub spodnie w kolorze czarnym lub granatowym, buty na jasnej podeszwie.
 
Chłopcy: koszulka polo z krótkim lub z długim rękawem w kolorze do wyboru czerwonym lub niebieskim (z haftowanym logo szkoły). Dół spodnie w kolorze czarnym lub granatowym, buty na jasnej podeszwie.
Dziewczynki: elegancka koszula z długim lub krótkim rękawem w kolorze białym, granatowa tunika (z haftowanym logo szkoły), białe rajstopy lub podkolanówki, eleganckie buty.
 
Chłopcy: elegancka koszula z długim lub krótkim rękawem, granatowa kamizelka (z haftowanym logo szkoły), granatowe spodnie na kantkę, eleganckie buty.
3a. 4
Dziewczyny: koszulka polo z krótkim lub z długim rękawem w kolorze do wyboru białym lub granatowym (z haftowanym logo szkoły). Dół spódnica lub spodnie w kolorze czarnym lub granatowym, buty na jasnej podeszwie.
 
Chłopcy: koszulka polo z krótkim lub z długim rękawem w kolorze do wyboru białym lub granatowym (z haftowanym logo szkoły). Dół spodnie w kolorze czarnym lub granatowym, buty na jasnej podeszwie.
Dziewczyny: elegancka biała koszula z krótkim lub długim rękawem, granatowa kamizelka (z haftowanym logo szkoły), spódnica w szkocką kratę do kolan, eleganckie buty.
 
Chłopcy: elegancka biała koszula z krótkim lub długim rękawem, granatowa kamizelka (z haftowanym logo szkoły), eleganckie granatowe lub czarne spodnie na kantkę, eleganckie buty.
5 6

W asortymencie szkoła posiada również:

  • Bluzę rozpinaną granatową z kieszeniami i ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
  • Bluzę "Kangurek" granatowy z kieszeniami i ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
  • Bluzę granatową z ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
  • Sweter rozpinany granatowy z ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
  • T-shirt na wf (z haftowanym logo szkoły)

Ostatnio zmieniany czwartek, 14 wrzesień 2023 10:16

 

Zasady korzystania z usługi cateringowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Zgromadzenia Córek Bożej Miłości w Bielsku-Białej

§I

  1. Rodzice na początku roku szkolnego wysyłają zgłoszenie przez mobiDziennik w treści należy podać następujące dane: imię i nazwisko ucznia, klasę, adres mailowy, alergię oraz numer telefonu w przypadku alergii. 
  2. Przez złożenie prawidłowego zgłoszenia (§ I ust. 1) zamawiający składa zamówienie na rok szkolny.
  3. Rozliczenie z firmą cateringową za wykupione obiady następować będzie w okresach miesięcznych i wynosić będzie: 15,00 zł brutto za jeden pełny posiłek(kompot, zupa, drugie danie) lub 7,00 zł za zupę i kompot i 13,00 zł za drugie danie i kompot.
  4. Do 25 dnia danego miesiąca rodzice dokonują płatności za następny miesiąc. W danym cyklu rozliczeniowym obowiązuje zgłoszenie tylko na jedną z trzech opcji tzn. cały miesiąc dziecko zjada:
  • tylko zupę
  • tylko drugie danie
  • zupę z drugim daniem

5. Nieobecność ucznia:

  • należy zgłosić smsem do godziny 8:00 bezpośrednio do firmy cateringowej podając imię, nazwisko i klasę ucznia.
  • obiad, który nie został prawidłowo odwołany skutkuje naliczeniem go, jako obiad zjedzony

§II

  1. Wydawanie obiadów odbywać się będzie na początku długich przerw w szkole:
  • 11.30 – 11:50 
  • 12:35 - 12:50 
  1. Posiłki będą dostarczane przez firmę codziennie, w dniach, w których odbywają się zajęcia lekcyjne.
  2. Każdego tygodnia firma będzie wysyłać tygodniowe menu na podany przez rodziców adres mailowy lub przez MobiDziennik.
  3. Posiłki będą dostarczane w jednorazowych styropianowych pojemnikach, które firma cateringowa odbierze danego dnia i zutylizuje we własnym zakresie.

 

KONTAKT z restauracją
Edyta Tkaczyk, TELEFON 607-270-321 - pod ten numer bardzo proszę zgłaszać każdorazowo do godziny 8 rano nieobecność dziecka. Obiady niewykorzystane  będą odliczane z kolejnego miesiąca

WPŁATY NA KONTO - nr konto w banku PeKaO 77 1240 6449 1111 0010 7220 7982
Tytuł wpłaty: Imię i nazwisko dziecka, klasa SP lub klasa LO, oraz informacja dotycząca wyboru obiadu: C - cały obiad, D - tylko drugie danie, Z - tylko zupa
PRZYKŁAD: Piotr Nowak kl. 1a SP, Cały obiad

Prosimy o wykonywanie przelewów z góry, w terminie do 25 każdego poprzedzającego miesiąca.

W przypadkach losowych prosimy, aby po ustalonym terminie, wpłaty były dokonywane WYŁĄCZNIE na miejscu w restauracji, po wcześniejszym umówieniu godziny. (tel. 607-270-321) Restauracja Ratuszowa, ul. 11 Listopada 26, Bielsko-Biała
Brak zapłaty powoduje brak obiadu.


Informujemy, że istnieje możliwość otrzymania całkowitego dofinansowania przez MOPS oraz Caritas. Starania o nie, są po stronie Rodziców.

 

Gramatura dań:
zupa min 300ml,
II danie mięso/ryba: 120g/os,
+ ziemniaki/ryż/kasza i surówka

 

Dania mączne min 250g
(racuchy, naleśniki, pierogi)"

 

Ostatnio zmieniany czwartek, 14 wrzesień 2023 10:07

Adres

Szkoła Podstawowa
Zgromadzenia Córek Bożej Miłości
im.Franciszki Lechner
ul. Broniewskiego 13
43-300 Bielsko-Biała
tel. 33 829-24-09, 500 044 008 

 

 

Organ prowadzący

Prowincja Polska
Zgromadzenia Córek Bożej Miłości
ul. Pędzichów 16
31-152 Kraków
tel. +48 12 633 75 00

RODO

Na podstawie art. 37.7 RODO informujemy, że Inspektorem Danych Osobowych jest Pani Julia Szablowska.

Administrator strony

Strona nie działa poprawnie zgłoś administratorowi: Agnieszka Danielec.