Informacje dla rodziców
INFORMACJE DLA RODZICÓW
rok szkolny 2022/2023
1) 01.11.2022 (wt.) - Uroczystość Wszystkich Świętych
2) 11.11.2022 (pt.) - Święto Niepodległości
3) 23-31.12. 2022 - Zimowa przerwa świąteczna
4) 6.01.2022 (pt.) - Objawienie Pańskie
5) 16-29.01.2023 - Ferie zimowe
6) 01.05.2023 (pn.) - Święto pracy
6) 03.05.2023 (śr.) - Święto Konstytucji 3 maja
7) 06-11.04. 2023 - Wiosenna przerwa świąteczna
8) 08.06.2023 (cz.) - Uroczystość Bożego Ciała
Propozycja dni wolnych od zajęć dydaktycznych (zapewniona opieka świetlicowa):
1) 14.10.2022 (pt.) - Święto Edukacji Narodowej - dzień wolny dla ZSO ZCBM
2) 31.10.2022 (pn.) - przed Uroczystością Wszystkich Świętych - dzień wolny dla ZSO ZCBM
3) 02.11.2022 ( śr.) - dzień zaduszny - dzień wolny dla ZSO ZCBM
4) 02. 05.2023 (wt.) - dzień wolny dla ZSO ZCBM
5) 04-05.05.2023 - egzaminy maturalne, pisemne - uczniowie LO ZCBM
6) 08. 05.2023 (pn.) - egzaminy maturalne, pisemne - uczniowie LO ZCBM
7) 23-25.05.2023 - egzamin ósmoklasisty – uczniowie SP ZCBM
8) 09.06.2023 (pt.) - piątek po Bożym Ciele- dzień wolny dla ZSO ZCBM
7) 19.06.2023 (pn.) – dzień wewnętrzny szkoły - Uczniowie LO ZCBM
(Jeden dzień wolny w LO zostanie podany po konsultacjach z Samorządem Uczniowskim, który wg, regulaminu może wnieść propozycję takiego dnia.)
(Pełne kalendarium pracy zostanie zaopiniowane w dniu 28 wrześnie na spotkaniu Rady Rodziców i podane do wiadomości po 28 września.)
Ostateczny termin podania uczniom wszystkich klas przedmiotowych kryteriów oceniania oraz zapoznanie z regulaminem SP i LO:
1) 10 września - uczniowie
2) 30 września - rodzice
Zebrania i konsultacje dla Rodziców – godz. 17.00
14 września godz. 17:00 - Zebrania z Rodzicami (SP i LO CBM)
28 września godz. 17:00 - zebranie trójek klasowych – wybór Rady Rodziców SP i LO
14 grudnia godz. 17:00 - Zebrania z Rodzicami SP i LO (wszyscy nauczyciele) godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na spotkanie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz1.”
22 marca godz. 17:00 - zebranie i konsultacje (wszyscy nauczyciele, sprawy organizacyjne festynu szkolnego) o godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na spotkanie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz. 2”
31 maja godz. 17:00 - zebranie i konsultacje. Ostateczne ustalenia dotyczące organizacji festynu 2023) godz. 16:15 zapraszamy chętnych Rodziców na spotkanie z cyklu: ”Porozmawiajmy o wychowaniu cz. 3”
Podczas konsultacji wszyscy nauczyciele są do dyspozycji rodziców w godzinach od 17.00 do 18.00, podczas zebrań ogólnych od 17.30 – 18.30.
Msza Święta dla rodziców, nauczycieli i uczniów
9.10 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30
21.11 - ŚWIĘTO SZKOŁY - Kościół pw. Opatrzności Bożej, godz. 10.00
11.12 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30
26.02 – W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30
23.04 - W kaplicy Sióstr przy ulicy Żywieckiej 20 o godz. 15:30
28.05 – klasa 3 SP Pierwsza Komunia Święta godz. 12:30
Klasa 4 SP Rocznica I Komunii Świętej godz. 15:30
(Przyjeżdżając na niedzielne Msze Święte prosimy parkować przy DPS-ie i na starym boisku szkolnym. Umowa ze stadionem nie obejmuje niedziel).
Rekolekcje Wielkopostne:
1-3.03.2023 r. – klasy 4-8 SP i LO
6-8.03.2023 r. – klasy 1-3 SP
Festyn szkolny: 17 czerwca 2020 r.
Nr subkonta darowizny na rzecz szkoły: PEKAO S.A. 40 1240 4142 1111 0010 7491 1706
Nr konta Rady Rodziców: PEKAO S.A. 15 1240 4142 1111 0010 7491 1865
INFORMACJA
Od 1 września 2022 roku nasza szkoła ma podpisaną umowę ze stadionem miejskim na wynajem miejsc parkingowych dla nauczycieli i rodziców. Z terenu szkoły jest bezpośrednie przejście na parking. W związku z tym prosimy nie parkować samochodów przy DPS na ulicy Żywieckiej 20. Korzystanie z parkingu jest związane z comiesięczną opłatą za wynajem i ubezpieczenie OC, której nie możemy finansować z publicznych środków. Prosimy o wpłatę darowizny na ten cel na konto: PEKAO S.A. 40 1240 4142 1111 0010 7491 1706 z dopiskiem PARKING. O szczegółach będziemy informować na zebraniach rodziców.
Od 1 września 2019 r. funkcjonuje jeden numer rachunku bankowego Rady Rodziców działającej oddzielnie w każdej szkole (szkole podstawowej i liceum).
W celu prawidłowego funkcjonowania tego rachunku bardzo proszę, aby wszystkie wpłaty na komitet rodzicielski, które będą dokonywane na to konto, w tytule przelewu (wpłaty gotówkowej) zawierały oprócz nazwiska ucznia, którego dotyczy wpłata i klasy do której uczęszcza, skrót:
RRSP – dla wpłat dokonywanych na Radę Rodziców Szkoły Podstawowej
RRLO – dla wpłat dokonywanych na Radę Rodziców Liceum Ogólnokształcącego
Stosowanie powyższych skrótów umożliwi prawidłowe księgowanie środków finansowych zbieranych przez Rady Rodziców oraz pozwoli na sprawne udzielanie informacji o stanie salda na rachunku dla każdej Rady Rodziców oddzielnie.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO RADY RODZICÓW
15 1240 4142 1111 0010 7491 1865
Świetlica
Świetlica jest czynna codziennie w godzinach: 7.00-16.30
Wychowawcą świetlicy jest pani mgr Dorota Duława.
Nauczycielami wspomagającymi są: mgr Katarzyna Stec, mgr Katarzyna Gucwa, mgr Iwona Pala-Legutko.
Do świetlicy przyjmowani są w pierwszej kolejności:
- uczniowie z klas I-III.
- dzieci obojga pracujących rodziców.
Warunkiem przyjęcia dziecka do świetlicy jest złożenie przez rodzica/opiekuna karty zgłoszenia dziecka do świetlicy. Kartę wraz z załączonym regulaminem, można pobrać w świetlicy szkolnej lub tutaj.
Karta zgłoszenia
Regulamin
Świetlica szkolna zapewnia:
- opiekę nad uczniami przed i po zajęciach edukacyjnych;
- warunki do nauki, zabawy i wypoczynku.
W ramach pracy świetlicy odbywają się następujące zajęcia:
- zajęcia czytelnicze,
- zajęcia ruchowe,
- zajęcia plastyczne,
- zajęcia historyczne,
- zajęcia języka angielskiego,
- zajęcia muzyczne.
Strój szkolny
Strój szkolny obowiązujący w Szkole Podstawowej Zgromadzenia Córek Bożej Miłości.
![]() |
![]() |
W asortymencie szkoła posiada również:
- Bluzę rozpinaną granatową z kieszeniami i ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
- Bluzę "Kangurek" granatowy z kieszeniami i ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
- Bluzę granatową z ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
- Sweter rozpinany granatowy z ściągaczami (z haftowanym logo szkoły)
- T-shirt na wf (z haftowanym logo szkoły)
Zasady korzystania z usługi cateringowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Zgromadzenia Córek Bożej Miłości w Bielsku-Białej
§I
- Rodzice na początku roku szkolnego wysyłają zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zgłoszenie w temacie wiadomości musi zawierać „ZSO ZCBM” oraz w treści następujące dane: imię i nazwisko ucznia, klasę, adres mailowy, alergię oraz numer telefonu w przypadku alergii. Zgłoszenia należy dokonać do 7 września 2022 r.
- Przez złożenie prawidłowego zgłoszenia (§ I ust. 1) zamawiający składa zamówienie na rok szkolny.
- Rozliczenie z firmą cateringową za wykupione obiady następować będzie w okresach miesięcznych i wynosić będzie: 13,00 zł brutto za jeden pełny posiłek(kompot, zupa, drugie danie) lub 6,00 zł za zupę i kompot i 11,00 zł za drugie danie i kompot.
- Do 25 dnia danego miesiąca rodzice dokonują płatności za następny miesiąc. W danym cyklu rozliczeniowym obowiązuje zgłoszenie tylko na jedną z trzech opcji tzn. cały miesiąc dziecko zjada:
- tylko zupę
- tylko drugie danie
- zupę z drugim daniem
5. Nieobecność ucznia:
- należy zgłosić smsem do godziny 8:00 bezpośrednio do firmy cateringowej podając imię, nazwisko i klasę ucznia.
- obiad, który nie został prawidłowo odwołany skutkuje naliczeniem go, jako obiad zjedzony
§II
- Wydawanie obiadów odbywać się będzie na początku długich przerw w szkole:
- 11.30 – 11:50
- 12:35 - 12:50
- Posiłki będą dostarczane przez firmę codziennie, w dniach, w których odbywają się zajęcia lekcyjne.
- Każdego tygodnia firma będzie wysyłać tygodniowe menu na podany przez rodziców adres mailowy lub przez MobiDziennik.
- Posiłki będą dostarczane w jednorazowych styropianowych pojemnikach, które firma cateringowa odbierze danego dnia i zutylizuje we własnym zakresie.
Wewnętrzne zasady współpracy dotyczące cateringu szkolnego
KONTAKT z restauracją
Edyta Tkaczyk, TELEFON 607-270-321 - pod ten numer bardzo proszę zgłaszać każdorazowo do godziny 8 rano nieobecność dziecka. Obiady niewykorzystane będą odliczane z kolejnego miesiąca
WPŁATY NA KONTO - nr konto w banku PeKaO 77 1240 6449 1111 0010 7220 7982
Tytuł wpłaty: Imię i nazwisko dziecka, klasa SP lub klasa LO, oraz informacja dotycząca wyboru obiadu: C - cały obiad, D - tylko drugie danie, Z - tylko zupa
PRZYKŁAD: Piotr Nowak kl. 1a SP, Cały obiad
Prosimy o wykonywanie przelewów z góry, w terminie do 25 każdego poprzedzającego miesiąca.
W przypadkach losowych prosimy, aby po ustalonym terminie, wpłaty były dokonywane WYŁĄCZNIE na miejscu w restauracji, po wcześniejszym umówieniu godziny. (tel. 607-270-321) Restauracja Ratuszowa, ul. 11 Listopada 26, Bielsko-Biała
Brak zapłaty powoduje brak obiadu.
Informujemy, że istnieje możliwość otrzymania całkowitego dofinansowania przez MOPS oraz Caritas. Starania o nie, są po stronie Rodziców.
Gramatura dań:
zupa min 300ml,
II danie mięso/ryba: 120g/os,
+ ziemniaki/ryż/kasza i surówka
Dania mączne min 250g
(racuchy, naleśniki, pierogi)"